mandag 2. mars 2009

Et lite sammendrag

Skuffelsen av å ikke kunne se EPMD live når de besøkte både Oslo og Bergen ble i dag helbredet med en bestilling av Bali tur. Avreise skjer 15 april fra Oslo og jeg kommer ikke tilbake før i ut i juni. Går alt etter planen kommer jeg tilbake 15 juni, tar sommeren hjemme og reiser videre til Hawaii, USA på skole i september. 2 måneder med surfing og alkohol står i vente.

Kommer vell ikke til å skrive stort på denne blog`n før den tid, hvis ikke jeg får med meg enhel del konserter da. Skal prøve få med meg det meste før jeg reiser og holde folket litt oppdatert på hva som er bra live og hva som ikke er fult så bra.

Ellers så er dette plassen for å se bilder, eventuelt filmer fra turen hvis du er keen på det.

Avslutter det korte innlegget med en liten hyllest til O-O-O-Ordet på Gaten (de har sett moren din naken) med vertene Jonny Bayer og Fitte Stephen. Du kan sjekke dem ut hver lørdag fra 16:00 til 17:00 på studentradioen i Bergen eller bare gå innpå denne linken: http://www.nordweb.no/srib/. Anbefales sterkt hvis du er keen på god musikk samt litt humor før vorshet begynner.

Må samtiig hyle ut til Kingsize (www.Kingsize.no). Hvor du forresten kan besøke meg: www.Kingsize.no/R1



Dagens sang:

Evidence Feat Phonte, Blu & Will I Am - For Whom The Bell Tolls


-R1


1 kommentar: